mandag 8. november 2010

Mandagstema # VANVITTIG.








VANVITTIG
er et sterkt ord, som jeg ikke bruker til vanlig,
men når det i dag ordet fra
MANDAGSTEMA
så...






...vil jeg fortelle at jeg, for første gang,
var på Kjerstis arbeidsplass og syns det var
VANVITTIG
artig å se henne kjøre...




...denne svære maskinen.
Må også si at jeg er
VANVITTIG
stolt av henne og...





...at hun er
VANVITTIG
glad for denne jobben!
På bildet ser jeg noe jeg ikke har lagt merke til før;
hun har pyntet med en bamse!


Hadde heldigvis mobilen med.




SE HER!












27 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Og så er hun en vannvittg søt datter.
Ha en fortsatt fin dag
Klem

Rejen sa...

ja det er da vanvittigt flot at hun kører den store maskine, og hun ser sød ud....hav en god dag..

Petrinetrollmor sa...

Og så får eg ein vanvittig følelse av at du også er ei vanvittig stolt Mamma som har to flotte jenter, akkurat som meg :))))

Ønsker deg ein fin mandag vidare!

Monika sa...

kult ;)

Maria G sa...

En sån fin och duktig dotter ska man vara vansinnigt stolt över!
Fina bilder!
Ha en fin kväll!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Så artig!!

Hulda sa...

Ja, ho e ei tøffa! Hadde ikkje blitt mæ som hadde gått opp i en sånn maskin en gang.. Så fine bilda av ho i maskinen! Og søtt med bamsen!

Marie sa...

Tänker verkligen att du är vanvittig stolt över henne. Kram och hoppas du och de dina får en härlig novembervecka.

Brit. (lille meg) sa...

Artig løsning på en vanskelig oppgave! Så søt hun er, Kirsti!
Hun må være tøff som kjører en så stor maskin!
Ha ei fin uke!:)

Anette sa...

Så flotte bilder av ei kjempetøff jente! Tusen takk for kommentaren på bloggen min i dag :)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Skjønner godt at du er stolt av henne, ei tøff dame det der!
Ønsker deg ei fin uke videre:))

Sonja sa...

Det var litt av en arbeidsplass, høyt til værs. Noen er tydeligvis bedre sjåfører enn andre. Skjønner godt at du er stolt av henne.
Tusen takk for koselig hilsen. Hele familien hilser tilbake.

qehenne sa...

Skikkelig tøff jente. Herlig med bamse som er med henne på jobb.
Ha en vannvittig fin kveld begge to!

Anonym sa...

Flott jente! Jeg er så glad for at hun fikk denne jobben som hun trives så godt i. Se som hun stråler! Hilsen tanta og gudmora hennes. Du klarer nå å løse alle oppgavene, uansett hvor vanskelige de synes:) Hilsen Toril.

Marie sa...

Vanvittig koseleg innlegg :)))

Petunia sa...

Vanvittig tøff jente du har da og det er litt av noen manskine rhun mestrer! Imponert!!
Bamse må til, vet du!!!

Kerstin sa...

En tjej att vara stolt över. Hon ser rätt stolt ut hon också. :)
Ha det gott.

K@ri sa...

Så vanvittig flotte bilder av en av dine vanvittig flotte døtre!
Vanvittig mange vakre tanker fra K@ri*

K@ri sa...

Tenk så godt at det er gjort da! Jeg har planer om at kaste med over prosjekt lefser og flatbrød til uken. Nå skal jeg bake krydderkake.
Sov godt og drøm søtt.
K@ri*

Pysselfarmor sa...

Men så skoj att se en tjej ratta en sådan stor maskin....lastbilar har jag sett många köra men inte sådan lastare...det skall du vara vansinnigt stolt över och hon verkar ju också trivas med jobbet.

Tussi sa...

Ja, man kan jo se at hun trives vanvittig i jobben! Synes det er flott at jenter tar sånne jobber - og de gjør det ofte minst like bra som gutta. Og så bamsen da.. Jeg jobber i et transportfirma, og kan fortelle at flere av gutta har kosedyr i bilene :)

Petunia sa...

Takk for forslag til ord!!
Det er garantert et ord jeg kan bruke!
Jeg har litt problemer med dataen i dag og fikk ikke svart deg pr mail:)
Neste uke blir det nok et ord vi har hatt en gang før og som mange har spurt om "reprise" på, men kanskje om fjorten dager???

Refleksjon på livsvegen sa...

Stilig :-)

Refleksjon på livsvegen sa...

Stilig :-)

Melusine sa...

Sjeldent ord i daglig tale også for meg, men jeg skjønner godt at du benyttet deg av dette i innlegget ditt!
Veldig bra :)

Lappesola sa...

Hun ser lykkelig ut!!
herlige bilder.

Viola sa...

Hun ser virkelig glad ut- og er en absolutt flott dame! Ikke mange damer som sitter oppe i en slik, så det var skikkelig artig å se!! :) Skjønner godt du er stolt av henne! :)

Og du - angående din kommentar hos meg- ja, er helt enig, øvelse gjør mester. Det er derfor jeg sitter og plages.. haha.. Men jeg vet at det er akkurat det jeg lærer av!!
Klem til deg! :)