onsdag 11. august 2010

Mitt lille land.







Vil med dette bildet delta i
 Petunias fotokonkurranse:
MITT LILLE LAND.









Som jeg sa på mitt forrige innlegg
så har jeg igjen fått oppleve fjellet på nært hold.
Noe jeg er hjertens glad for!
Derfor har jeg lyst å delta her med dette bildet.
****
Syns det er litt spesielt siden her er flere elementer inne.
På dette fjellet er det et lite vann, og som jeg har tatt bildet,
ligger havet, i "fritt fall" nedenfor,
 mens vi ser holmer, øy, skjær og fjell lenger borte!
Ble så glad da jeg kom opp og fikk denne oversikten.





Fotokonkurransen er åpen til 15. august,
og alle kan være med!


Logo 2












8 kommentarer:

Gudveig HN sa...

Nydelig!

Petunia sa...

Et kjempefint bidrag! Dette dekker det meste av hva landet vårt er så rikt på; Natur, enten det er fjell, skog, hav eller vann.
Og jeg kan tenke meg at du tok dette på den turen du endelig fikk tatt og det gleder meg stort:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakkert!

Turid sa...

Praktfult!
Jeg er glad du har fått oppleve fjellet igjen:)

Klem:)

Turid sa...

Praktfult!
Jeg er glad du har fått oppleve fjellet igjen:)

Klem:)

Lappesola sa...

Dette var et veldig flott bilde, tante.

Klem fra Sol

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Hei Margit!
Ser ut som dere har hatt en flott fjelltur:)
Fantastiske bilder du viser.
Du får en spesiell følelse når du når toppen og kan nye slik utsikt..
Ha en flott kveld og riktig god helg:)

Petrinetrollmor sa...

Nydelig kandidat ! Flott foto av eit lite stykke Norge !!