mandag 7. juni 2010

Mandagstema # HAGE.

MANDAGSTEMA
har i dag et ord det kan komme mye fint av.
Og selv om blomstringen i vår
HAGE,
pga en kjølig vår,
 ikke har kommet så langt i år,
så var det jo sommer i fjor, og den var strålende!





Bildene av hegg i full blomstring er likevel tatt i dag!






Nydelig å se på!






En blomsterhylle, eller to er også en del av
HAGEN.






Hylla ble, fra først av, laget for å plassere de blomstene som ble igjen i drivhuset
 når alle bed og kasser var ferdigplantet.







Vi syns det var så fint å se på
 og fant ut at dette var kommet for å bli!






Denne lave akeleien har jeg fått av min bror,
og den er, for meg, en klar favoritt!






I vår HAGE har vi mer enn blomster...
...og selv om noen nok har sett dette før,
 måtte jeg bare ta det med når det var dette tema!





Så vil jeg si
 TUSEN TAKK!!
 for alle hyggelige kommentarer på mitt H innlegg,
og for alle godbedringsønsker!
Operasjonen gikk fint og jeg har det bra,
selv om jeg ikke er i toppform enda.
Skal prøve å få gitt kommentarer etterhvert.




For å se flere hager,
 eller vise noe fra din egen, kan du se inn her!




16 kommentarer:

@afjo72 sa...

Nydelig hage! Og heggen, den lukter så fantastisk godt :o))

Brit. (lille meg) sa...

Så vakker hage du har! Skulle gjerne vært der og sett den i virkeligheten!
Du har tydeligvis grønne fingre!
Det har ikke jeg...
Ja, heggen er fin nå. Men det blir ikke så god lukt av den om vi tar den inn, iallfall ikke når det har gått noen dager...
Godt at du er tilbake igjen, håper det gikk bra med sykehusturen....
Ønsker deg ei god uke!

Turid sa...

Så koselig i din hage! God ide med den blomsterhyllen...kanskje noe for oss som bare har terrasse:)
Ha en fin uke!

Klem Turid:)

Hulda sa...

Flotte bilder fra hagen, jeg liker så godt den lange hylla på veggen, veldig dekorativt. Hegga er nydelig nå når den blomstrer, fine bilder av den også.

Rimkogeren sa...

Hvor ser det ud til at være en dejlig have :-)

Monica o jacob sa...

Vilken fin trädgård ni har,den blå aklejan är en av mina favoriter.
Skönt att operationen gick bra.
Ha det bra:-)

Laila -Karin sa...

For en koselig hage du har.
Likte veldig godt den blomsterhyllen din.
Ha en fin ny uke
Klem

B i r g i t t a sa...

Så glad man blir när häggen börjar blomma :)

http://foto.rudenius.se/post/2010/06/07/Hage-Tradgard.aspx

Tussi sa...

Nydelig hage du har - og helt på sin plass med den blomsterhylla!
I min hage er intet kommet opp enda, men i jordkanten blomstrer heggen også her, og det er jo en trøst. God bedring :)

linsky sa...

Du verden, for en flott hage og mange nydelige blomster! *sukk*

Evatina-beth sa...

Vilken fin trädgård! Skönt att operationen gick bra.Kram från Eva

Petunia sa...

Du er da damen som har orden i det meste!!! Også blomsterkrukkene dine! Jeg er veldig imponert!!!
Nydelige bilder!!!

Petrinetrollmor sa...

Så fint innlegg :) Godt at det gjekk fint med operasjonen og god bedring til deg.

Så mykje fint du har i hagen din, så mange flotte blomster. Likte godt den blomsterhylla di, artige saker det. Å så fint eit bed og dam.

Å sist men ikkje minst, så herlig har er den vesle kvite dotten i hagestolen !

Refleksjon på livsvegen sa...

For ein herleg hage!!
Og den akeleia var berre SÅ flott :-)
Godt du vert betre dag for dag.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Hei Margit!
Først vil jeg få ønske god bedring.
Har vært på hytta så jeg har ikke fått med meg forrige innlegg før nå..
Nydelige bilder fra hagen deres, og det er så jeg nesten kan kjenne duften av Heggen...fantastisk når den blomstrer:)
Og så smart med den hylla på veggen:)
Ha en flott dag!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Så koselig hage du har Margit
med hagedam veldig flott.
Nydelig blomstring og så smart med hyller blomstrene kom til sin rett.
Ønsker deg en fin fin helg.