mandag 22. mars 2010

Mandagstema nr. 55 INNENFRA.







Og så er det nytt ord fra
MANDAGSTEMA.

INNENFRA.



INNENFRA
fra vårt stuevindu har vi en utsikt så flott...
kunne den vært bedre om vi bodde i slott?


Fra kjøkkenet jeg skuet så opp
og fikk se en mann på sin høyeste topp..
Snøen han måker og spaden den går..
...dette for siste gang i år?



EN HØSTDAG I HYTTA..


 Det regnet ute, men vi ville grille,
vår grillmester han måtte innomhus stille.
INNENFRA
hytta ble bildet til..
... vi får det alltid som vi vil! 





Mer INNENFRA ser du DER.










17 kommentarer:

Maria G sa...

Härliga bilder allihop som passar så bra till temat!
Ha en bra dag!
/Maria

naturglede/Randi Lind sa...

Så fint det var! Fint til mandagstemaet:)

Brit. (lille meg) sa...

Enda en gang har du fått til en flott løsning! Og så på rim,da! Du er sannelig kreativ og flink!

Tusen takk for hyggelig hilsen ti meg,,,,,
Ha ei fin uke!:-)

Petunia sa...

Herlig løsning av innenfra! Å grille på dem måten er velkjent!! Bor i Bergen vet du;)

Photos by Storm sa...

Vilken utsikt från din stuga. Förstår om du vill tillbringa mycket tid där. Norge - så vackert/Lis

Tussi sa...

Du har virkelig en flott utsikt fra vinduet ditt!
Fine bilder - det ser nok ut til at vi må måke snø enda ei stund framover her i nord..
Ha ei fin uke :)

Marie sa...

Flott innlegg :)

Hulda sa...

Fine bilder som alle har temaet innenfra. :) Lurt å ta med det bildet der AH sitter og griller, du tok jo bilde innenfra hytta, så det passet jo bra. :)

Hedwig sa...

Det var fina bilder på dagens tema, både vinter och sommarbetraktelser.

linsky sa...

For en flott utsikt!
Lurer litt på om grillmesteren ikke ble våt?
Hihi.
Ha en fin uke! :-)

Sonja sa...

Så fine bilder. Ser ut til at du har bilder som passer til et hvert tema.
Det øverste bilder fikk meg til å lengte, en tur til barndommens trakter....det hadde vært koselig.
Ha ei fin uke.

Evatina-beth sa...

Du har verkligen en fin utsikt och den kunde inte vara bättre om du bodde i slott.
Tack för hälsningen hos mig.

AnKa sa...

Flotte bilda, alt fra snømåkking, tell grilling. Grilling får meg tell å lengte tell vår og sommar. Men først ska vi kose oss med påska, la oss håpe på godt vær. Så vi kan nyte den ute.
Ha en flott tirsdagskveld

K@ri sa...

Morsom løsning!
Personlig gleder jeg meg til vi skal begynne å oppleve verden utenfra igjen. Jeg trenger vår nå!
Og jeg er så takknemmelig for pelsstelltipsene jeg har fått av deg! Det er jo ikke rare pelsen å stelle på kroppen enda, men det går i alle fall fint - og flokefritt - på hode og hale nå, så vi står på :-)
Ha ei fin uke videre!
Vakre tanker fra K@ri*

Viola sa...

Koselig innlegg. Og så mye snø der også! Ja her har det jo fordampet i noen dager, takket være sola. Og de siste par dagene regnet.. Ha en god natt! :)

Fjordheim sa...

Bare fantasien setter grense sies det. Stilige bilder på temaet.
Ha ei fortsatt god uke :)

Melusine sa...

G L I M R E N D E !