torsdag 29. desember 2011

HIMMELSK # 65.









Himmelsk er her i romjulen også!
Med årets siste ...
takk til
PETUNIA
 som styrer det hele!





Da Kjersti og jeg var på vei fra byen forleden,
fikk vi se vakre skyer bak de mørke, dramatiske....
da vi oppdaget dem var det også noe blått,
 som perlemorsskyer, veldig vakkert!
Hadde ikke kamera med,
 men Kjersti har godt kamera på mobilen.
Solen er der nede et sted!
KOMMER...
 om ikke så lenge!

Så vil jeg ønske
GODT NYTTÅR
til alle som er innom!












18 kommentarer:

Hulda sa...

Ja, tenk det, snart har vi sola tilbake i nord. :) GLEDER MEG! Nydelige skyer i rosa.

Anonym sa...

Kjempefint bilde med en nydelig himmel! Ønsker deg en kjempefin kveld, og et riktig god nytt år!:)

Wenche sa...

Nydelig Himmel :0) Godt en har mobilkamere i sådan stund ! :0) Det har reddet meg mange ganger :0) Ha en fortsatt God Romjul og Godt Nyttår ! :0)

Tone's dager sa...

ja åhh som jeg gleder meg til sola kommer igjen, men det er også vakkert i denne mørketiden, nesten litt magisk innimellom :)
takk for koselig kommentar hos meg, ditt bilde var også veldig fint :)
Ønsker deg en fin kveld og et riktig godt nytt år
klem fra Tone

HansHB sa...

Så bra resultat da!
Ja, vi går mot lysere dager og plutselig er sommeren her...
Godt nytt år til deg!

NatureFootstep sa...

ja, det var en fin solnedgång. Önskar dig ett Gott Nytt År. :)

Annemor sa...

Godt nytt år og takk for vakre bilder.

Berit sa...

Det var nok det samme fenomenet vi så den dagen! Ikke så ofte de viser seg, disse perlemorskyene, så heldig er den som får oppleve dem! Ønsker deg et fortryllende nyttår!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Godt nyttår!

TorAa sa...

en slik tur kan man jo bare gjøre igjen. Flott bilde.
Let's dance for det nye år

Anonym sa...

Vakkert :)
Godt nytt år :)

Monica o Jacob sa...

Vacker himmel;-)))
GOTT NYTT ÅR

Ruth Bernssen Bø sa...

skyer kan vera både flotte, dramatiske, fasinerande og meir til.
Flott bilete.

Eg vil ynskja deg eit godt nytt år.

Helsing Ruth

Inge sa...

Så flot en himmel I havde der..
Jeg ønsker dig et godt og lykkebringende nytår.

eli bella sa...

Flott himmelsk bilde. Et Godt Nytt År til deg.

Laura sa...

So beautiful! Happy New Year!

Ingeborg sa...

Så vakkert:)

Melusine sa...

Veldig vakkert skue!
Godt Nytt År til deg :)