mandag 19. april 2010

Takk!!






Fredag fikk jeg en stor pakke i posten!
Jeg var så spent da jeg pakket opp,
fjernet noen aviser,
 som var lagt over for å beskytte det som var skjørt,
 og lett kunne gå i stykker.







Da papir og bobleplast ble fjernet
 var det dette som dukket opp!






Se så mye FLOTT!!
To nydelige og krukker, med blomster og sommerfugler!
Se de stilige lokkene, med patentlås ,
og en fin vårlig grønnfarge!





Hvem alt dette kom fra?
Kanskje du kan gjette det hvis jeg sier at hun er veldig glad i roser,
og viser sine, på nydelige bilder, på sin blogg.
Rosegleden hennes viser seg også i det fine kortet som fulgte med gaven.






En nydelig glasskål fulgte med,
og det var ganske spesielt, for jeg har asjetter i samme mønster!

Tusen takk!




To lysestaker i messing, med blått mosaikklignende glass,
som gir" liv" når lyset skinner.






Jeg kan også si at avsenderen er en koselig dame,
 som gir bort en gave hver måned!
Og jeg var så heldig å vinne Marsgaven!

Hun har mange flotte, og artige,
 innlegg der fugler er i fokus!






Nå vet du sikkert hvem jeg mener med;
Jo selvfølgelig!
 Laila - Karin med bloggen
TANKESPINN OG FARGEKLATTER.

Tusen, tusen takk, Laila, for alt det fine du sendte til meg!
Takk også for kommentarer på min blogg!










8 kommentarer:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Gratulerer så mye Margit.
Utrolig koselig gave du fikk.
Ja Laila Karin har så mye flott å vise frem på bloggen sin og det må du ikke glemme selv at du har.
Takker for awarden så koselig snille deg.
KLem

Laila -Karin sa...

Tusen takk for fin omtale, men jeg må jo si at jeg har veldig stor glede av månedsgavene. Jeg er veldig glad i å gi bort gaver.
Flott at du likte det.
og igjen tusen takk for fine ord.
Klem

Viola sa...

Å så mange nydelige ting du har fått!! :) Blåfargen på glasset på lysestakene er bare helt herlig! Det er også Himmelblå under her! :) Klem fra meg :)

Anonym sa...

Gratulerer - så flotte saker du har fått! Laila Karin lyser opp i hverdagen, det er iallefall sikkert. Ha en fin onsdag! Klemmer**

Hulda sa...

Mye fint du fikk, har jo sett det i virkeligheta også. :) Fin grønnfarge på lokkene på boksene, virkelig vårlig. Heldig med den skåla, siden du har asjetter i samme mønster. Flotte bilder også!

K@ri sa...

Så kjekt da! Til lykke :-)
Og tusen takk for kaffebesøket! Det hadde vært trivelig om vi kunne tatt det "live" en gang.....
Vakre tanker fra K@ri og en nybadet Lady som er ferdig med den første løpetiden**

Sonja sa...

Så heldig du var. Det var en nydelig gave. Det er så mange gavmide personer i bloggverden. Synes det er flott.
Jeg har også vært tiltrukket av fine blåfarver, hele livet tror jeg.

Anonym sa...

Gratulerer med fine presanger! Det er nå kjekt med noen fornyelser mot våren, og dette var kjempefine ting, som du sikkert får glede av :)