mandag 6. april 2015

HELGEGLEDER # 105 + Helgbilden














HELGEGLEDER

og

HELGBILDEN









Det har blitt flere fine og gode kirkebesøk i påsken.
Påskens budskap gjelder hele året!




Det var en som var villig å dø i mitt sted
For at jeg skulle leve ved ham.
Ja, til korset han gikk hvor han kjøpte meg fred, 

Da han sonet min synd, det Guds Lam.


Kor: Alt som var meg imot, ble utslettet med blod, 
Det ble naglet til korset med ham.
Hvilken byrde han bar da han sonoffer var 
Og tok bort all min synd og min skam!

























9 kommentarer:

Jorunn Helene sa...

Hei Takk for besøk på siden min. Påskehøytiden er en fin tid, en tid for tanker, høytid og fred.

Violen sa...

Vacker bild nu i påsktider!
Önskar dig en skön kväll!

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakkert!

Takk at du deler :-)

Påskeklem

Eva Trillian sa...

Påskens budskap är ju kärnan till allt! Stort! Svårt att greppa - men tveklöst så!
Önskar dig en fin fortsättning på nya veckan!

Anonym sa...

Det er et smukt alterbillede.
Min mor holdt mere af påsken end af julen, hun vidste at det var kernen i det kristne budskab (som Eva også skriver).
Vi fortsætter med at samle familien i påsken, hvis det overhovedet er muligt.
Jeg håber I får mere sol og lidt varme snart igen! Hilsen/Donald

hjemveien sa...

Ja, så bra!
Påskebudskapet som gjelder for
alle som vil, - ALLTID!!!
Takk for link til bloggen min,
og kommentar hos meg (nå med svar).

Vivishagerom sa...

Tusen takk for at du delte en helgeglede med et flott budskap.

Klem Vivi

Unknown sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Som du forstår hadde jeg en utrolig flott langfredag. Et minne for livet!

anemonen sa...

Jag håller med dig. Påsken är den högtid jag tycker bäst om för då händer det så mycket i kyrkan.