lørdag 11. januar 2014

ORDLØS LØRDAG









ORDLØS LØRDAG

NYANSER
AV
GRÅTT

14 kommentarer:

Hulda sa...

Dette var fint. Flott med de runde, grå steinene nede ved havet. Passer godt til temaet. Fint at du har skrevet det på det ene bildet også.

Violen sa...

Så många olika former och nyanser på stenarna! Fina bilder till temat!
Trevlig helg!

Drøm ditt liv,lev din drøm sa...

Titter innom for å ønske
deg ei fin vinterhelg.
Steiner er flotte til så mangt.

Laila -Karin sa...

Innom for å ønske deg en god helg.
Jeg liker grått , det er mye mer farge enn man gjerne tror.
Klem

Marit Johanne sa...

Vakre grå nyanser der. Ønsker deg en god helg! Klem fra Marit

Eva Trillian sa...

Grå stenar visar sina vackraste nyanser när de är i vattnet! Riktigt vackra!

Freja sa...

Coolt med stenstranden!

Anita - Malta sa...

Stenar har väldigt många nyanser i grått. Vackert och ett perfekt passande val till temat !

Annemor sa...

Strnd og strener og vann. Kan det bli bedre+ Tror ikke det, når det gjelder grått.
Ha en fin kveld. Hilse Emma
Mormor

Annemor sa...

Strnd og strener og vann. Kan det bli bedre+ Tror ikke det, når det gjelder grått.
Ha en fin kveld. Hilse Emma
Mormor

naturglede/Randi Lind sa...

Ja, her var det grått ja! Fine og talende bilder.
I natt har vi fått bittelitt snø!!!! Med fem minus så kan det jo hende den blir liggende lenge nok til at jeg får fotografert den også. Ønsker deg en strålende dag!

Lises hjertegleder sa...

Hei kjære deg.
Takk for fine ord fra deg. Det er lenge siden jeg har orket å blogge, men når kroppen er i ulage er det bare det aller nødvendigste som blir gjordt (så vidt..)
Men jeg har forventninger til det nye året og er spent.
Vi lever i spennende tid , og mye skjer .
Ønsker deg og dine fine dager framover,
Klem AnneLise

Livets små øyeblikk sa...

Så fine bilder, og for en flott tolkning av tema! Jeg har lyst å ta noen bilder som jeg kan forstørre og henge opp hjemme og lar meg inspirere av bildene dine, det er utrolig fint med slike bilder på veggen:)

Jeg ønsker deg alt godt for den nye uka som kommer,
varm klem fra meg:)

juanna sa...

Där fick du med alla gråa nyanser som överhuvudtaget finns!