torsdag 27. oktober 2011

FOTOKALENDER 2011 # OKTOBER.











FOTOKALENDER

og annen kalender.




Hulda har laget en flott kalender,
som jeg fikk i bursdagsgave i desember.
Her viser jeg kalenderbildet for ...








Slik har hun skrevet til denne måneden:
November så stille og kald,
isrosemåned,
rimete vei,
der vandrer vi,
du og jeg.


******


Så over tilFOTOKALENDEREN. 







Nå når de fleste, for ikke å si alle,
 sommerblomstene er borte
syns jeg det er fint å ha denne buketten på Kalenderbildet for
OKTOBER
Jeg laget denne til min manns bursdag i mai.




Fotokalender_2011_logo_thumb[2][1]_thumb[2][1]









6 kommentarer:

Inge sa...

Hvor er det en smuk buket du har lavet der.. :-)

Pysselfarmor sa...

Ja det kommer att bli skönt att titta på den fina buketten i oktober ;-))

Mona sa...

Underbar bukett! Det kan vara ganska skönt att titta på vårblommor nu när höstmörkret bara blir tätare och tätare.

Bestemor Drillo sa...

Herlig å titte tilbake på sommeren i disse grå høstdager ! Vakker bukett!
Ha en fin høstuke! Klem!

SigridfraEnget sa...

Koselig å bli minnet om våren og sommeren!

Rejen sa...

smukt buket til en kalender...;D