mandag 17. mai 2010

Mandagstema # BOMSKUDD.







Ukens ord fra
MANDAGSTEMA:

BOMSKUDD!





Jeg har en person i familien 
som det er umulig å få tatt bilder av:
Har prøvd å lure meg innpå, men hun klarer alltid å komme seg i skjul,
som her bak avisen





Eller ved å snu ryggen til i det øyeblikket jeg trykker.





Her forsvinner hun ut døra,
 slik at bare en fot blir med!
jaja...





Og her er Emma i farta...




Skjønner ikke hvorfor disse er her enda, 
men nå kunne jeg da bruke dem til noe!





Mandagstemaknapp












11 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Stilig :-)
Vonar du har hatt ein fin Nasjonaldag!

Hulda sa...

Hehehe.... ;) Bra det finnes noen bra bilder av denne personen også da!! Artig med Emma.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Vel overstått 17 mai.
Så flott at været sto til i nord.
Artig tema og du hadde
løsningen på dette også Margit.
Ønsker deg en fin uke og kos deg.

ASSA sa...

Vel overstått nasjonaldag!

Morsomme Bomskudd hos deg også :D
Artig med en slik utfordring ;)

Maria G sa...

Härliga bilder :)
Ha en fin vecka!

Melusine sa...

Hehe, jeg har også en slik i familien, veldig vanskelig å fange med kamera :)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Ja noen ganger blir det slik:)
Kjenner til det fra vår familie også:)
Ser ut til å være fart på Emma, men hun er velig flink til å posere ellers synes jeg.
Kan jo bli masse morsomme bilder av slike situasjoner også!
Ha ei fin uke Margit:)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Hei igjen!
Og takk for gode ord:)
I følge floraen blomstrer de samtidig,men tror kanskje Blåveisen er tidligere noen steder.
Her er det ikke blåveis, har iallefall ikke funnet den, men akk så nydelig:)
For meg er alt som spirer nydelig på våren hihi:)Det er så godt når det grønnes:)

AnKa sa...

Morsomme bilda du har tatt:) Lurer jo litt på kæm som ikkje vil bli tatt bilde av;)
Og tusen takk førr hyggelig kommentar i bloggen, sett stor pris på hyggelige ord fra deg:)
Og eg må få sei at når vi færdes i fjellet e vi førrsiktig, kjæresten min e en vant fjellkar.
Ønske deg ei fortsatt flott uke.

linsky sa...

Haha, mamma'n min er sånn. Hun stikker bare av aller rekker ut tunga!

Brit. (lille meg) sa...

Artig innlegg!
Jeg er slik som denne personen. Det er noe av det aller verste jeg vet å bli fotografert. Jeg er langt fra fotogen.