søndag 31. januar 2010

Mandagstema nr. 49. LITEN\STOR






Ordet, som denne gang er trukket,
 blant flere innsendte forslag er
LITEN\STOR
og er foreslått av





STOR stol i Mosjøen....




...og LITEN stol i Harstad.
 Forskjellen sees godt i forhold til hundene.



LITEN\STOR
julekurv.
Ja hva tar en ikke bilder av....
og hva får en ikke bruk for...
Utrolig!
Det er Kjersti som har  laget den store julekurven,
og hennes fetter den lille.
Begge er laget for mange år siden.



LITEN\STOR
panda.
Den store vant min kjære svigersønn,
den lille fikk Kjersti  da hun var lita.
Nå var det godt at de begge var i loftstua her!



Flere innlegg til samme tema ser du HER.













21 kommentarer:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Artig løsning på temaet.
Nydelig hund du har.
Ønsker deg ei fin uke Margit.
God klem til deg fra meg.

Gunhild sa...

Hehe, likte dei to øverste bilda best, herleg!

Ha ei god natt,

Gunhild

Hulda sa...

Ja, det må jeg si, det var som om hunden med et trylleslag ble veldig stor, hihi.. ;) Fine pandaer også. :) GOD NATT

Petunia sa...

Dette var fine løsninger på liten/stor!! Likte spesielt de to første bildene med hunder og stolene. Nesten som lilleputtland det første bildet:)

Linkene er fjernet og alt er i orden. Jeg fjernet den tredje linken til deg også - den du hadde skrevet "den rette" etter. Ingen vits at det står bak når de glale inkene er fjernet!!! jeg har lagt deg inn på nytt, så det er den jeg har brukt for å komme innom til deg nå, så alt virker! Ikke vær lei deg for at du gjør feil. Det er bare til å forsøke igjen. Det er en enkel sak for meg å slette ubrukelige linker. Det viktigste er at jeg får beskjed slik at jeg kan rette det.
Ha en fin dag - her snør det igjen... skal dette ingen ende ha??? Jeg vet ikke hvor vi skal gjøre av all snøen som vi må måke bort fra gårdsplassen her om det kommer mye mer. Fullt alle veier!

Hedwig sa...

Det var många fina foton på Stor och liten. Vilket arbete med den stora julhjärtat.

Unknown sa...

Flott og variert løsning på mandagstema!

Ønsker deg en fin uke.

Liv sa...

Arige bilder til temaet! :) Ha en fin uke!

Liv

Anonym sa...

Tre koselige stor/liten fra deg. Særlig stolene og vovsene er søte! Ønsker deg en fin dag og ei fin uke!

Som dagene går sa...

Veldig morsomme bilder som illustrerer temaet veldig godt.
Ha en fin ny uke!

Turid Holm Flaa sa...

Nå måtte jeg smile litt, dette var noen kjempebra bilder du hadde på liten og stor. Jeg lette i arkivet mitt, men hadde ikke slike blinkskudd liggende. Supert. Ønsker deg en riktig god mandag.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Her hadde du virkelig ting som passet til temaet. Artig å sjå!!

God mandag!

Evatina-beth sa...

Ofta måste man känna sig stor och duktig och kunna klara av det mesta, men ibland vill man bara vara liten och få känna att någon som är större tar hand om mig.

hundenstina sa...

Jag gillar stolarna ... så roliga jämförelser ... och så söt liten vovve!!!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så morsomme bilder!
Her var det forskjell på størrelsen, kjempeherlig:)
Så yndig den hunden...
Ha ei flott uke:)

sinneskatten sa...

Så söta de är..

Melusine sa...

Supert!
Spesielt de to første bildene liker jeg veldig godt :)

Marie sa...

Tänk att det ibland inte är så stor skillnad mellan den lilla och den stora...egentligen bara storleken. När jag tänker på stor och liten, så tänker jag på den lilla barnahanden som håller i mammas hand...

Brit. (lille meg) sa...

Morsomt og ikke minst kreativt!
At du kommer på det!
Artig å se forskjellene.
Håper du får en fin uke!
Klem fra Trøndelag.

NUSSE sa...

Mange flotte tolkninger! Nydelig B.F!

Ha en fin dag

Hilsen meg :-)

linsky sa...

Kjempemorsomme og herlige bilder!

Galskap sa...

For noen artige bilder med de stolene!!! :) Fin løsning på utfordringen...