søndag 31. mai 2009

Trøstepremie.


En dag i forige uke fikk jeg pakke i postkassen,
selv om jeg jo skjønte hva det var, ble jeg spent på å se...


Det var to fine, hvite oppvaskkluter.
Trøstepremie fra Stubbetufsa.
Tusen takk! Artig at jeg vant!
Det fulgte også med et kort, der det var skrevet med flott håndskrift.



Det har blåst sterk sørvestkuling her i dag,
med det resultat at det ligger greiner med heggeblomst
over hele plenen.


Jeg syns de er så søte, så jeg tok inn noen og satte i vann.
Fint ble det og sammen med trøstepremien.




8 kommentarer:

Som dagene går sa...

Gratulerer med trøstepremien. Klutene var lekre - og så flott med heggegreinene, men synd de blåste ned. Like ens vind her.

Miriam Elisabeth ツ sa...

Så fint pakke innhold :)

SV: Var ikke emningen å få deg til å ta til tårer... Ja, mobbing er noe av det verste. Sånt man ikke vil at mennesker skal oppleve. Flott at du liker Vesterålen :) Noen favorittsteder der? :) Takk for ønskelykking :)

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med gevinsten! Så artig at du vant! Flott trøstepremie var det!
Ha ei fortsatt god pinse!:-)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gratulerer med flott trøstepremie:)
Ble flott med de Heggblomstene ved siden av! Og så dufter de så herlig.
Mange takk for koselig kommentar hos meg,men leit å høre at du ikke er i form.
Ønsker deg ei fortsatt fin pinse og at du snart er i fin form igjen!
Stor klem:)

Anonym sa...

Hei!
Håper at du er frisk?
Så flotte kluter du fikk,og så pent du har dandert før fotografering.Alltid stilfullt her hos deg:)
Mye vind her også idag,men vet du..vi har hatt 20 plussgrader her i dag!!Måtte såklart ut å kjenne om det virkelig stemte det graderstokken viste.Jepp!!Fønvinden møtte meg i døren:D
Helt utrolig!
Synd at det blåste så kraftig,ellers hadde det blitt noen timer i solstolen.
Ha en fin 1.pinsedagskveld!

Hulda sa...

Så fine bilder, mamma! Virkelig flott med hegga sammen med de hvite oppvaskklutene. Så fint du har satt sammen bildene. Slikt liker jeg. :) :)

Turid sa...

Så gøy med pakke! Flotte oppvaskekluter.
Så flott du har arrangert på bildene. Fint med den Heggen også;)
Fortsatt god pinse!

Fjordheim sa...

gratulerer med premien. Så flotte kluter. Og så fint du har dandret det. Liker så godt det mønsteret fra Figgjo. Har etpar mugger i den fargen. Den er nydelig.
Ha en fortsatt god pinse :)